راهنمای خرید عمده جلومبلی و عسلی وکیوم

خرید عمده جلومبلی و عسلی وکیوم

خرید عمده جلومبلی و عسلی وکیوم در بازاری که سودجویان بسیاری وجود دارند ، کار سختی است . شما نمایشگاه داران و پخش کنندگان می توانید با اعتماد به برند آوند گالری ، یکی از مشتریان پخش عمده جلومبلی و عسلی ما باشید .

 

تنـــوع ، ســـخن اول و آخـــر !


شما همکاران گرامی می توانید با خرید عمده جلومبلی و عسلی ، تنوع خاصی از محصولات آوند گالری را در محصولات خود ایجاد کنید ! مدلهای متنوع آوند گالری باعث رونق کسب و کار شما نیز خواهند شد .

خرید عمده جلومبلی

سطح در آمد هر فروشگاه یا نمایشگاه متناسب با تنوع محصولات آن است . گرد آوردن محصولات مناسب تمام سلایق کار ساده ای نیست ! پخش عمده آوند گالری این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید بجای خرید از چندین تولید کننده ، از یک تولید کننده و برند معتبر خرید نمایید .

این تنوع کامل ،نه تنها مشتری های شما را دست خالی از فروشگاه بر نمیگرداند ، بلکه به دلیل سازگاری با تمام سلایق ، ممکن است باعث جذب مشتریان دیگر شود .

مدل های بروز و جدید جلومبلی و عسلی ، پیشرفت شما را در میان همکارانتان تضمین می کند ، زیرا خبری از مدل های قدیمی و رقابتی نیست و شما می توانید با مدل های جدید و کمیاب مشتریان بیشتری را به فروشگاه خود هدایت کنید !

شما می توانید در انتهای این مطلب کاتالوگ محصولات آوند گالری را دریافت نمایید .

کیفیت ، شاید اولین معیار !


تمامی محصولات آوند گالری ، از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده اند . رضایت مشتریان شما در اولویت ماست !

از نکات دیگر که باید در هنگام خرید عمده جلومبلی و عسلی وکیوم به آن توجه داشت ، کیفیت محصول است . زیرا رضایت مشتریان شما خرید های بعدی را نیز در پی خواهد داشت .

همچنین هنر مونتاژ کارکنان مجرب آوند گالری ، به شما تضمین خرید یک محصول بدون عیب و ایراد را می دهد .

همانطور که در تصویر فوق مشاهده کردید ، تمامی مواد اولیه استفاده شده در تولید محصولات آوند گالری از مرغوب ترین برند های موجود در بازار هستند .

با این حال خرید عمده جلومبلی و عسلی از آوند گالری مطمئن تر از سایر شرکت ها صورت می گیرد .

همچنین نکته ی ناگفته و پنهان در تولید و پخش عمده جلومبلی و عسلی ، استفاده از یراق الات مناسب است .

ریل های کشو ، دستگیره ها ، منگنه و پیچ ها ، اتصالات پایه ها و … از یراق الاتی هستند که در تولید این میز ها به کار می روند . اما چون این لوازم در معرض دید نیستند ، بسیاری از تولیدی ها از بکار بردن جنس مرغوب خودداری می کنند .

آوند گالری این اطمینان را به شما می دهد که در ریز ترین نقاط یک جلومبلی نیز از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده باشد .

همه چیز کیفیت یک محصول نیست ! 


این نکته را هم باید دانست که در خرید عمده جلومبلی و عسلی وکیوم همه چیز کیفیت یک محصول نیست ! بلکه بسته بندی استاندارد ، جهت سالم رسیدن محصول به درب انبار شما امری ضروری است .

تمامی محصولات تولید شده توسط آوند گالری ، توسط فوم بسته بندی می شوند و سپس داخل یک کارتن ضخیم پنج لایه قرار داده می شوند تا از ضربات خفیف و احتمالی هنگام حمل نقل جلوگیری شود .

بسته بندی

پایه های میز عسلی و جلومبلی به همراه پیچ های مخصوص بصورت جداگانه داخل این بسته بندی قرار می گیرند و شما پس از تحول گرفتن مرسوله ، می توانید آن را به سادگی مونتاژ کنید.

همین بسته بندی مناسب و دمونتاژ بودن محصولات ، باعث بارگیری مناسب و اصولی می شود .پخش عمده جلومبلی نیز بسیار راحت خواهد شد

سریع ترین تایم تحویل سفارشات 


یکی از مسائلی که همیشه همکاران عزیز با آن مواجه بوده اند تحویل سریع محصولات می باشد .

شما همکاران عزیز بعد از سفارش مدل مد نظر خود می توانید در کمترین تایم ممکن سفارشات خود را دریافت کنید . خرید عمده جلومبلی و عسلی در کمترین زمان سرویسی است که آوند گالری در اختیار همکاران قرار داده است .

با تکیه بر تحویل اکسپرس آوند گالری ، سفارشات را از مشتریان خود بگیرید و آماده سازی آن را به ما بسپرید !

اصلا چرا آوند گالری ؟ 


تمامی مشتریانی که اولین بار خرید عمده جلومبلی و عسلی را از آوند گالری خرید انجام می دهند ، این سوال برایشان پیش آمده است که چرا باید خرید عمده را از آوند گالری انجام دهند .

باید گفت تنها هدف برند آوند گالری جلب رضایت همکاران محترم می باشد . طبق نظر سنجی صورت گرفته بین خریداران ، بیش از 96 درصد مشتریان از پاسخگویی واحد پشتیبانی رضایت داشته اند .

رضایت مشتریان

با این حساب ، می توان گفت آوند گالری پشتیبانی فعال تری نسبت به رقبای خود در سال گذشته داشته است و این روند پر قدرت از گذشته ادامه دارد .

سفارش و پشتیبانی 


برای خرید عمده محصولات آوند گالری ، پرسش و پاسخ ، دریافت تصاویر در واتساپ کافیست با شماره تلفن زیر در تماس باشید :

09129724908

مولایی

دریافت کاتالوگ و تصاویر محصولات برند آوند گالری

AvandGallery
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.