قیمت میز عسلی فلزی | عوامل کاهش و افزایش قیمت

قیمت میز عسلی فلزی

قیمت میز عسلی فلزی امروزه از کنجکاوانه ترین مسائل بین خریداران به شمار می رود . آشنایی با عواملی که بر روی قیمت عسلی تاثیر گذار هستند این شبهه را رفع می کند.

در این مطلب با عواملی که بر روی قیمت یک ست میز عسلی تاثیر می گذارند آشنا خواهیم شد . همچنین می توانید برای پرسش قیمت محصولات مورد علاقه و سفارشی خود با آوند گالری در تماس باشید .

خرید میز عسلی

1- انتخاب رویه مناسب


قیمت مختلف رویه ها نقش زیادی در قیمت میز عسلی فلری دارند . بطوری که قیمت رویه های شیشه و آینه اختلاف زیادی با رویه های سنگ طبیعی دارد .

با توجه به قیمت رویه آینه و رویه سنگ طبیعی بنظر می رسد استفاده از رویه های آینه ای بصرفه تر باشد . سنگ طبیعی به دلیل استخراج از طبیعت و فرآیند ظریف کاری و وزن فوق العاده سنگین ، قیمت بالایی دارد و در دسته محصولات لاکچری و زینتی قرار می گیرد .

اما شیشه در صنایع زیادی کاربرد دارد و فراوانی آن ، قیمت مناسبش را نیز در پی دارد . اما در این میان رویه های ام دی افی قیمت مناسبتری نسبت به سنگ طبیعی دارند و انتخاب آن ها خالی از لطف نیست .

همچنین شباهت زیادی نیز به سنگ طبیعی دارند به همین دلیل  از لحاظ ظاهری نمی توان ضعفی برای آن ها در نظر گرفت .

 

2- رنگ پایه


پایه فلزی بر اساس سلایق و ایده های مختلف ، رنگ های متفاوتی نیز به خود می گیرد . رنگ های براق مانند طلایی ، نقره ای ، رزگلد و … با آبکاری فلزات ، روی سطوح پایه نقش می بندد .

هزینه مواد اولیه آبکاری ، دستمزد کارگران و ظرافت این کار بر قیمت تمام شده آبکاری و در نهایت قیمت میز عسلی فلزی نیز می افزاید . هرچند از لحاظ ظاهری ، رنگ های براق حریفی ندارند و همه جا مورد توجه هستند اما قیمت تمام شده آن ها در انواع مختلف pvd ، کروم و … کمی گران تر از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک می باشد .

در تصویر زیر نمونه ای از میز عسلی آبکاری شده را مشاهده می کنید :

میز عسلی فلزی

اما در طرفی دیگر ترکیب رنگ های کوره ای ، جلوه ای جذاب به میز شما می دهند . رویه های چوبی با رنگ قهوه ای و رنگ پایه مشکی یک ترکیب همه پسند است که امروزه طرفداران بسیاری دارد .

رنگ کوره ای در مقابل آبکاری قیمت تمام شده ارزانتری دارد و دردسر های موجود در آبکاری را ندارد . همچنین رنگ های کوره ای قابل استفاده در تمامی رنگ ها هستند و فقط به رنگ های براق ختم نمی شوند .

خرید میز عسلی

در تصویر زیر یک میز عسلی با رنگ کوره ای را مشاهده می کنید :

قیمت میز عسلی فلزی

 

 

3- هزینه های ارسال


در طرف دیگر این سناریو ، میز های عسلی فلزی به دلیل یک تکه بودن قابلیت جمع شدن و تا شدن ندارند و فضای زیادی را اشغال می کنند . همین یک معضل در هنگام خرید به شمار می رود .

اگر تمایل دارید محصول خود را از فروشگاه های اینترنتی خریداری نمایید باید هزینه زیادی را بابت ارسال به شهرستان ها بپردازید که این مسئله عامل دیگری در افزایش قیمت میز عسلی فلزی می باشد .

همچنین ارسال توسط باربری های غیر مطمئن نیز باعث حمل غیر استاندارد و آسیب دیدن محصول شما می شود . به همین علت باید بار را به باربر های استاندارد سپرد .

اشغال فضای باربری ها باعث محاسبه کرایه بیشتر می شود و این را می توان یک عامل نیز در قیمت این محصولات دانست .

خرید میز عسلی

 

AvandGallery
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.