مبل پایه فلزی ، زیبا و مدرن یا خسته کننده؟

مبل پایه فلز

در دنیای دکوراسیون ، مبلمان با سبک های مختلف طراحی و تولید می شوند که یکی از تنوع های آن پایه هایشان است . مبل پایه فلزی نیز یکی از تنوع های موجود در بازار مبلمان است .

در نگاه اول به مبلمان پایه فلزی ، به نظر می رسد جنس کلاف مبل نیز فلزی است . اما این تصور درست نیست و فقط پایه های فلزی به کلاف چوبی اتصال داده می شوند .

در این سبک ، بر خلاف مبل استیل ، خبری از پایه های یک تکه نیست و پایه های فلزی جایگزین چوب شده اند .

تنوع زیاد این پایه ها ، سردرگمی شیرینی را برای خریدار ایجاد می کند . حال در ادامه مبل پایه فلزی را از جنبه های مختلف بررسی خواهیم کرد ! با آوندگالری همراه باشید .

کیفیت و مقاومت

اگر این مبلمان را بخواهیم از جنبه مقاومت بررسی کنیم به نتیجه ی فوق العاده خواهیم رسید . فلز مظهر مقاومت از گذشته تا کنون بوده و مردم همیشه فلز را بهتراز سایر ماده ها می دانند .

پایه های فلزی اتصال خورده به کلاف چوبی ، به شرط اتصال قوی مقاومت خوبی را ایجاد می کند و می توانید سالیان سال روی آن حساب کنید ! پروفیل های فولادی ، ورق آهن ، لوله و استیل از متریالی هستند که در صنعت پایه های فلزی مورد استفاده قرار میگیرند که پر استفاده ترین آنها پروفیل های فولادی هستند.

مبل پایه فلزی

پایه های استیل به دلیل قیمت بالا و به صفه نبودن کمتر در مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد و به هیچ وجه جایگزین خوبی برای پروفیل های فولادی نیست . همچنین این مبلمان جهت استفاده در شهر های شمالی کشور نیز توصیه می شود زیرا دوام ضعیف چوب در برابر رطوبت کاملا مشهود است .

براقیت و رنگ 90 درصد پایه ها مدیون آبکاری کروم یا طلایی است . این پایه ها پس از تولید در مرحله آخر آبکاری خواهند شد که بسته به نوع کیفیت آبکاری ( PVD، فورتیک ، معمولی ) ماندگاری خوبی نیز خواهد داشت .

ظاهر و جذابیت

ظاهر و نمای تکراری مبلمان چوبی ، هشدار این را داد که نوبت به ظهور پایه های جدید رسیده است.پایه های فلزی با براقیتی که دارند توجه بسیاری را جلب می کنند و همچنین در ترکیب دکوراسیون شما می درخشند .

مبل پایه فلزی

مبل پایه فلزی در صورت ست شدن با میز عسلی فلزی بهترین چیدمان را برای دکوراسیون منزل شما فراهم می آورد . داشتن دکوراسیونی مدرن خسته کننده نیست و جذابیت آن انکار ناشدنیست .

پایه این مبلمان گاهی به شکل استوانه ای ، مکعبی ، و یا ترکیبی از این دو هستند که با استقبال زیاد دوست داران دکوراسیون ، هرروزه طرح های جدیدی به بازار عرضه می شود .

پس از خرید مبلمان فلزی باید به فکر تهیه میز عسلی فلزی نیز باشید ! میز های تلویزیون و کنسول نیز می توانند از مواردی باشند که تغییر پذیر هستند و آنها نیز می توانند به تبعیت از پایه های مبل شما فلزی باشند .

اما تعویض کل این المان ها ضروری نیست و فقط با تعویض پایه ها می توانید سبک المان های دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید .

مبل پایه فلز

قیمت تمام شده

انتخاب مبل پایه فلزی در مقابل مبلمان پایه چوبی و پلیمری قیمت تمام شده بیشتری دارد . هزینه بالای آبکاری فلز و همچنین هزینه ی خود فلز بسیار بیشتر از هزینه رنگ کردن چوب و برش آن می باشد .

پایه های استیل نیز چندین برابر پایه های فلزی قیمت دارند و کاملا دردسته محصولات لوکس قرار می گیرند . اما فلز تنها ماده ای است که در برابر مقاومتی که ارائه می دهد قیمت خوبی نیز دارد .

جمع بندی

من المجموع ، با نکاتی که گفته شد باید سنجید که محصولات پایه فلزی و مخصوصا مبل در منزل شما کارآمد است؟ جواب این سوال با توجه به نیاز ها و شرایط مکانی موجود در منزل شما مانند آب و هوا ، در معرض ضربه و خط و خش بودن و … شکل می گیرد .

امید است تا با راهنمایی های انجام شده بهترین خرید را داشته باشید !

AvandGallery
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.