خرید میز عسلی فلزی ، یک انتخاب آسان

خرید میز عسلی فلزی
محصولات فلزی

امروزه با فراگیر شدن خرید میز عسلی فلزی توسط مردم ، تنوع این محصول بسیار افزایش یافته و فارغ از زیبایی ظاهر، محصولات باید از لحاظ کیفیت نیز بررسی شوند .

در ادامه به معرفی و بررسی میز های جلو مبلی و عسلی فلزی ، این محصولات پر طرفدار خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید !

  • سرگذشت شیرین یک بازار پرطرفدار | از میز عسلی چوبی و ام دی اف تا میز عسلی استیل و فلزی


میز های عسلی و جلو مبلی در بدو ورود به منازل ایرانی ها فقط از متریال ام دی اف و چوب تولید می شد . رنگ های ارائه شده توسط این دو ماده غالبا تیره هستند و تکراری بودن این طرح ها ، خودش را از چشم ها می انداخت .

با توجه به این که ام دی اف و چوب با قابلیت انعطاف و برش پذیری که دارند ، ساخت هر مدلی را ممکن می کنند ، اما فقط حالت پذیری مسئله اصلی نیست !

خرید میز عسلی

با ورود استیل به این بازار پر طرفدار ، توجه بسیاری از مردم به آن جلب شد ! با توجه به وارداتی بودن استیل 304 ، در سالهای اخیر  بر اساس نرخ ارز نرخ استیل نیز بالا رفت تا مردم کم کم با میز جلو مبلی و عسلی استیل مورد علاقه خود خداحافظی کنند !

البته قابلیت های کاربردی استیل مانند رنگ ثابت ، ضدزنگ بودن و … برخی را متقاعد به خرید این میز های گران می کرد اما 80 درصد مردم خرید این محصولات را بصرفه نمی دیدند .

میز عسلی فلزی

پس از ورود به بازار سرد و بی روح میز های عسلی ، تولید کنندگان اقدام به تولید میز های عسلی فلزی (بر اساس همان طرح تولید شده استیل) نمودند . طرح های متنوع این متریال ترند شد و در بازار فروش بسیار می درخشید .

  • متریال به کار رفته



  • پروفیل فولادی

این نوع پروفیل های فولادی که به پروفیل های مبلی نیز معروف هستند مقاومت بسیار بالایی دارند و کاملا سازگار با جوش کاری co2 هستند . استفاده از این ماده این اطمینان را به شما می دهد که تا سالهای سال می توانید روی مقاومت میز خود حساب کنید .

  • رنگ کوره ای یا آبکاری

پس از پرداختکاری پروفایل ها و عملیات پولیش کاری نوبت به ظاهر کار می رسد . طبق سفارش مشتری میز عسلی فلزی می تواند با استفاده ازرنگ های کوره ای ، رنگی شود و یا با قرار گرفتن در وان های آبکاری ، آب داده شود .

آبکاری معمولی ، فورتیک و PVD از انواع آبکاری هستند که هرکدام با توج به قیمتی که دارند مقاومت خاصی را به رنگ کار شما خواهند بخشید . برای رنگ های براق مانند طلایی و نقره ای از آبکاری استفاده می شود اما برای رنگ های مات ، رنگ کوره ای بی شک بهترین انتخاب است .

  •  رویه

مواردی که نام برده شد فقط متریال سازنده پایه یک میز جلو مبلی و عسلی است ! از اصلی ترین اجزای یک میز رویه آن می باشد که با توجه به سلیقه خریدار می تواند از انواع مختلف : چوب ، ام دی اف ، سنگ و یا شیشه باشد .

  • در هنگام خرید میز جلومبلی فلزی به چه نکاتی دقت کنیم ؟



خرید میز عسلی فلزی نیز مانند سایر محصولات نیاز به دقت کافی دارد . برای اینکه محصولی خوب تهیه کنید و طول عمر زیاد آن را شاهد باشید در هنگام خرید باید به چند نکته توجه داشته باشیم

خرید میز عسلی

  • بررسی کیفیت آبکاری و رنگ

از اولین بررسی هایی که هنگام خرید باید انجام داد بررسی کیفیت آبکاری میز فلزی مورد نظرمان است . با یک پرس و جوی ساده از فروشنده خواهید دانست که کار مدنظر شما از چه نوع آبکاری بهره می برد .

اگر ساکن شهر های مرطوب شمالی یا جنوبی هستید به هیچ عنوان محصول آبکاری شده معمولی به شما پیشنهاد نمی شود . آبکاری های فورتیک و PVD کیفیت بسیار بهتری دارند .

اما چه دلیلی باعث محبوبیت آبکای معمولی شده است ؟ قیمت مناسب آبکاری های معمولی نسبت به فورتیک و PVD باعث جلب توجه بسیاری از خریداران شده است .

خرید میز عسلی فلزی

خرید میز عسلی فلزی مدل لیزری

معمولی بودن آبکاری به معنای ضعیف بودن این کار ها نیست و مقاومت قابل قبولی دارند . اگر توانایی هزینه بیشتر دارید پیشنهاد می شود از میز های عسلی با آبکاری فورتیک و PVD خریداری کنید !

  • بررسی نقاط جوش و فرز کاری آن ها

از دیگر ملاک های بررسی یک میز عسلی فلزی ، بررسی نقاط جوش خورده آن است . توجه داشته باشید به هیچ وجه جای جوش ها نباید مشخص باشند . در مرحله بعد از جوشکاری ، ساب زدن نقاط جوش انجام می گیرد که نیاز به ابزارالات مناسب و مهارت بالا است .

ساب زدن یعنی همسان سازی سطح نقطه ای که جوش خورده با سطح فلز . این بهترین تعریفی است که از ساب زدن می توان ارائه داد . در یک ساب کاری نامناسب ، جای ساییدگی فرز روی سطح فلز مشخص است و از زوایای دیگر به ذوق ما خواهد زد .

با در نظر گرفتن جوشکاری و ساب کاری مناسب ، انتخابی خوب و با کیفیت داشته باشید !

  • عدم خوردگی و کج بودن پایه

در بسیاری از مواقع هنگام جابجایی بار میز های جلومبلی و عسلی ، پیش می آید که به علت بارگیری نامناسب ، پایه های فلزی میز دچار خوردگی و یا دفرمه شدن می شوند .

برای پیشگیری از خرید نامناسب ، بهتر است قبل از اینکه نکات دیگر را بررسی کنید ، ابتدا روبروی میز مورد نظر بنشینید و سپس مستقیما به میز جلومبلی یا عسلی نگاه کنید .

فریم مورد نظر در این بررسی نباید کج و دفرمه شده باشد . همچنین خوردگی سطح فلز بر اثر افتادن بار نیز بسیار مهم است و باید بررسی شود .

  • انتخاب رویه مناسب

در هنگام خرید ، فروشنده ممکن است رویه های مختلفی را با جنس های متفاوت به شما پیشنهاد دهد . براساس نیاز و سلیقه خود می توانید یکی از این رویه هارا انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که :

1- رویه های سنگی وزن بسیار زیادی دارند و جابجایی میز های سنگی کاملا دشوار است .

2- رویه های ام دی اف به رطوبت حساس هستند و باید دقت داشته باشید که همه جای رویه حتی نقاطی که در دید نیستند کاملا روکش شده باشند .

3- رویه های شیشه ای نشکن انتخاب بسیار خوبی هستند اما به مرور زمان ممکن است دچار خط و خش های عمقی شوند .

4- رویه چوب طبیعی نیز انتخابی مناسب است اما در اثر برخورد اجسام تیز مانند چاقو به سطح رویه ، جای آن باقی می ماند .

خرید میز عسلی

  • نکات پس از خرید



همه موارد و نکاتی که باید به آن توجه کنید به قبل از خرید میز عسلی فلزی ختم نمی شوند. بلکه پس از خرید نیز نکاتی هستند که باید آن ها را برای داشتن محصول با دوام رعایت کنید.

  • جابجایی با حساسیت بالا

به علت ظریف بودن آبکاری پایه ها ، بهتر است هنگام جابجایی محصول خریداری شده از فروشگاه تا منزل نهایت حساسیت را به خرج دهید . زیرا خط و خش های ریز یا عمیق روی پایه ، با آبکاری مجدد قابل ترمیم نیستند .

  • نظافت وتمیز کاری اصولی

برای تمیز کردن میز های عسلی و جلو مبلی فلزی به هبچ وجه از مواد شوینده مانند شیشه پاک کن ، پودر لباسشویی ، مایع چند منظوره و … استفاده نکنید .

اسیدی بودن این مواد به لایه های آبکاری آسیب جدی وارد می کنند و ممکن است باعث رنگ پریدگی میز ها شوند .

بهترین روش نظافت اصولی ، تمیز کردن پایه ها با استفاده از یک دستمال نم دار است . صیغلی بودن سطح پایه ها  امکان چسبندگی لکه ها را به صفر می رساند .

  • جمع بندی



تنها جمع بندی که می توان ازاین مطلب داشت ، این است که ظاهر محصول مورد نظر شما در یک طرف داستان و طرف دیگر کیفیت قرار دارد . اگر با توجه به نکاتی که ذکر شد خرید میز عسلی فلزی را انجام دهید شاهد عمر طولانی محصول مورد علاقه خود خواهید بود .

در نهایت باید به قیمت محصول مورد نظر نیز توجه داشته باشید تا بیشتر از حد معمول بودجه خود را خرج نکنید . خرید میز های فلزی با آبکاری قوی هزینه ی زیادی را بر دوش شما خواهند گذاشت .

نظر شما چیست ؟ شما چه نوع میز جلو مبلی را انتخاب می کنید ؟

AvandGallery
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.