انتخاب جلو مبلی مناسب | یک خرید عاقلانه

انتخاب جلو مبلی مناسب

هنگام انتخاب جلو مبلی مناسب تنها یک سوال پیش می آید ! کدام یک از میز جلو مبلی و میز عسلی های موجود را انتخاب کنیم ؟جواب این سوال مهم با توجه به سبک دکوراسیون شما تکمیل خواهد شد ! در ادامه با بررسی این سوال کلیدی با ما همراه باشید .

روند تکمیل دکوراسیون منزل شما دارای الگویی خاص می باشد که تماما آن را شما تعیین کرده اید . رنگ پرده ها ، طرح فرش ها ، سبک مبلمان و میز تلویزیون از المان هایی هستند که با یک الگوی منظم با طرح های خاصی انتخاب شده اند .

اما مسئله اصلی اینجاست که میز جلو مبلی و میز عسلی را باید با توجه به چه ملاک هایی انتخاب کرد ؟

جنس پایه مبلمان ، یک راهکار مخفی

اگر به ترند های روز دکوراسیون نگاهی بیندازیم ، خواهیم دانست که در جذاب ترین دکوراسیون ها ، میز های جلو مبلی با توجه به پایه مبلمان ست شده اند .

مبلمان پایه چوبی هدف خوبی برای جلو مبلی های چوبی و ام دی اف هستند که یک رنگ بودن آنها جذابیت خاصی را به فضای منزل شما می بخشند .یک دست بودن این دو علاوه بر کشیدن توجه ها به سمت پایه مبلمان شما ، میز جلو مبلی را در مرکز منزل بسیار مهم جلوه می دهد .

مبلمان استیل که یکی از پرطرفدار ترین محصولات بازار هستند ، جلو مبلی و عسلی های مخصوص خود را دارد . پایه های منبت کاری شده و طرح نقش رویه میز ها از نکات این جلو مبلی و عسلی ها هستند .

میز جلو مبلی

مشاهده و خرید جلو مبلی و عسلی مدل ونیز

مبلمان کلاسیک و راحتی چوبی به خوبی با جلو مبلیهای ام دی اف و چوبی ست می شوند و خودنمایی می کنند . استفاده از پارچه همرنگ و هم جنس با مبلمان در میز های عسلی و جلو مبلی نیز ایده جالبی است .

انتخاب جلو مبلی مناسب سخت نیست و تماما بستگی به شناخت شما از دکوراسیون منزلتان دارد .

همچنین با ترند شدن مبل های پایه فلزی ، میز جلو مبلی های فلزی نیز توسعه داده شدند تا انتخاب در این حوزه با دست باز انجام شود .میز های جلو مبلی فلزی در اثر تلفیق با متریالی مانند ام دی اف ، چوب ، شیشه و … طرح هایی خارق العاده را بوجود آورده اند .

میز جلو مبلی

مشاهده و خرید میز های جلو مبلی فلزی

این دسته از میز ها مقاومت بسیار خوبی دارند و از ابتدا برای ست شدن با مبلمان پایه فلزی خلق شده اند ! این ترکیب جذاب دلیل بر این نیست که شما نتوانید از این سبک میز ها با مبلمان پایه چوبی استفاده نکنید !

رویه های چوبی میز فلزی نیز یکی دیگر از پیشنهاد هاییست که ارزش فکرکردن را دارد ! امروزه رویه های روستیک بصورت جداگانه قابل خریداری هستند و پس از خرید آن ها به راحتی می توانید رویه میز خود را تعویض و باب دل کنید !

رنگ پرده ها ، ملاکی آشکار

جلو مبلی های چوبی و ام دی اف گاها با روکش پارچه ای عرضه می شوند که طرفداران زیادی دارند . برای علاقمندان به این سبک همیشه توصیه های جذابی وجود دارد !

انتخاب جلو مبلی

 

به احتمال زیاد هنگام خرید پرده های منزل ، توجهی به هماهنگی آن با دکوراسیون منزل خود نکرده اید . اما نگران نباشید ! هنوز دیر نیست . انتخاب جلو مبلی مناسب با پرده ها نیز امروزه بسیار رواج دارد .

جلومبلی های ام دی اف که با رویه پارچه ای تولید می شوند رنگ ها و طرح های مختلفی دارند .انتخاب رنگ قسمت پارچه ای همرنگ با پرده ها یک پیشنهاد جذاب است .

 

فضای کم ، مشکل ندارد !

با کوچکتر شدن منازل ، محدودیتی برای انتخاب جلو مبلی مناسب وجود ندارد  . با پیشرفت صنعت دکوراسیون ، تاشو بودن و زیر هم رو بودن میز ها تحول جدیدی در بازار ایجاد کرده است . میز های جلو مبلی و عسلی تاشو حتی گاها بهتر از مدلهای جاگیر و بزرگ هستند !

اگر فضای منزل شما کوچک است و قابلیت انتخاب میز جلو مبلی مناسب با دکوراسیون خود را ندارید ، پیشنهاد میشود میز های تاشو را امتحان کنید !

این محصولات با پایه های فلزی و چوبی موجود هستند و قیمت مناسبی نیز دارند .

 

انتخاب جلو مبلی مناسب

جمع بندی

یک انتخاب خوب هنگامی صورت می گیرد که شما از دارایی های خود اطلاع داشته باشید . با شناختی که از دکوراسیون خود دارید به سراغ خرید جلو مبلی مناسب بروید . پیشنهاد آوند گالری بازدید از مجموعه جلو مبلی و عسلی های ما است !

نظرات خود را درباره انتخاب جلو مبلی مناسب بیان کنید .

 

AvandGallery
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.